Вчитель - вчителю


Звіт  учителя  1 класу  Мечетіної Л.М.
щодо виконання навчального  плану  в  2013-2014 н.р.
Категорія  - І
Стаж роботи – 24 р.
Тема, над якою працює учитель: Тестування, як стандартизований  засіб,що  цілеспрямовано  і  економно  у  часі  може  виявити  рівень  навчальних досягнень  учнів з метою його коригування.
Пріоритетний  напрямок  роботи:Упровадження  скоригованого  Державного  стандарту  початкової  освіти,використання  технологій  продуктивного навчання  з  метою   стимулювання  креативності  учнів,звертаючи  увагу  на  формування  галузевих  компетентностей. Орієнтування  на  формування  в  учнів  життєво  необхідних  навичок, що забезпечуються   неухильним  виконанням  практичної  частини  навчальних  програм, проведенням  навчальних  екскурсій.
У  своїй  роботі  керувалася  державними  предметними  програмами , інструкцією  з  ведення  журналу, орфографічним  режимом, а також  критеріями оцінювання  навчальних  досягнень  учнів  у  системі  загальної  середньої  освіти, чітко  дотримувалася  графіків  здачі  шкільної  документації  відповідно  до  плану  роботи  школи.Основний  матеріал  з  усіх  предметів  вивчався  послідовно, кількість годин,визначених  на  кожну  тему,відповідає  календарному  плануванню.
Предмет
К-сть годин  за  планом
Фактично проведено
1.
Українська  мова
238
234
2.
Математика
136
133
3.
Природознавство
68
64
4.
Англійська  мова
35
34
5.
Музичне  мистецтво
35
32
6.
Основи  здоров я
34
32
7.
Трудове  навчання
35
32
8.
Образотворче  мистецтво
35
32
Фактично  не вичитана кількість годин  пояснюється  тим, що клас  знаходився  на  карантині (січень-лютий),а  також  певною  кількістю  святкових  днів  протягом  усього  періоду. Навчальна  програма  виконана  повністю  за  рахунок  ущільнення і проведення додаткових занять.
На  уроках  використовувалось  вербальне  оцінювання  відповідно  до  рівнів  досягнень. Перевірні  роботи  проводились  відповідно  плану  роботи.
Проведено:  Контрольне  списування                             -1
                         Техніка  читання                                         -   1
                          Тестові  завдання з  укр. мови                 -  1
                           Проектні  завдання  з природознавства   - 2
                           Контрольна робота  з  математики            - 2

Рівні  навчальних  досягнень  учнів:
Прізвище  учня
Швид.чит
Читання
Списуван.
Матем.

1.
Акіншина  В.
35
Висок.
Достат.
Достат.

2.
Вініченко Д.
46
Висок.
Висок.
Достатн.

3.
Вовк  Д.
22
Серед.
Висок.
Середн.

4.
Воєвод  В.
22
Серед.
Достатн.
Середн.

5.
Дудник  Д.
12
Початк.
Початк.
Початк.

6.
Кожумяк  Є.
25
Достат.
Середн.
Початк.

7.
Крюк  А.
20
Середн.
Достат.
Середн.

8.
Луканюк  П.
20
Середн.
Висок.
Початк.

9.
Падафет  В.
45
Висок.
Висок.
Середн.

10.
РомаденковаК.
32
Висок.
Достат.
Середн.

11.
Сікачов  О.
46
Висок.
Висок.
Достат.

12.
Стрєлка  Д.
21
Середн.
Достатн.
Достат.

13.
Тесарик  Р.
30
Достат.
Достатн.
Середн.

14.
Чернобаєва  І.
35
Висок.
Висок.
Достатн.


Стан  результативності  з  обдарованими  дітьми:
1.Сікачов Олександр (математика, читання, образотворче мистецтво)
2.Тесарик  Руслан (природознавство, основи здоров я)
3.Крюк  Артем (Природознавство, образотворче  мистецтво)
4. Вініченко  Дмитро (математика)
5.Луканюк Поліна (образотворче мистецтво)
6. Чернобаєва  Ірина (українська  мова, образотворче  мистецтво)
7.Акіншина  Валерія ( читання, основи  здоров я)
З  дітьми  проводилось  анкетування з  метою  визначення  нахилів  та  інтересів.1. Чи  подобається  тобі  вчитися?
Обдарованих  дітей  залучаю  до  роботи  у  навчальних  проектах. Наприклад:  у проекті  «Найкраще  місце  для  відпочинку  твого  села».  Учні  призначались  керівниками  груп, збирали  матеріал  для  презентації  проекту. Також  оформлювали вітальні  листівки, виготовляли  класну  газету  «Вулиці мого села», виготовляли  прикраси  до  свят, організовували  творчі  виставки саморобок, малюнків.
Сприяю  використанню  здоров язберігаючих освітніх  технологій, зміцненню  фізичного та психологічного здоров я  школярів.Постійно  намагаюсь  удосконалювати  досвід  особистісно –орієнтованого  навчання  та  виховання  шляхом  використання інноваційних  технологій. Намагаюсь  створювати  на  уроках  гуманну, доброзичливу  атмосферу, комфортне  середовище. На  уроках  використовую  індивідуальні, групові  та  масові форми  навчання.
Завдання на наступний  рік:
- Викладати  матеріал  цікаво, емоційно.
- Спонукати  дітей  до  самостійного  творчого  мислення.
- Розвивати  пам ять, логічне  мислення.
- Розвивати  увагу, уяву, зорову  пам ять, спостережливість.
- Залучати до роботи в групах  за  інтересами та за вибором.
- Привчати  давати  повну  відповідь, не викрикувати на уроках.
- Активно  впроваджувати  різнорівневі  завдання.
- Поєднувати  колективну  форму  роботи  з  індивідуальною.
- Розвивати  творчі  здібності  і  нахили  учнів.
- Готувати  учнів  до  участі  у  Всеукраїнських  конкурсах «Колосок», «Кенгуру», інших.
Стан  роботи  з  дітьми  з  низьким  рівнем  знань:
1. Дудник  Дмитро ( не встигає  з  усіх  предметів)
2. Кожумяк  Євгенія (математика, письмо)
3. Луканюк  Поліна ( математика)
4. Воєвод  Вікторія  (математика)
Причини неуспішності  виникли  у  цих дітей  у  зв язку  з певними причинами. А саме:мислення дитини  знаходиться  у  зародковому  стані,на  до- понятійному  рівні. Учні  не  розрізняють часткове  і  загальне,істотні  і  несуттєві  ознаки.Часто  використовують емоційні.функціональні або ситуативні  узагальнення, мовні  або  візуальні  шаблони.
Дудник  і  Кожумяк  мають  недоліки  в  розвитку  мікромоторики, мають  не -сформованість зорово-рухової  координації. Дудник Д. має  неповноцінність початкових  шкільних  навичок, основними  з  яких  є  навички  читання.
Завдання  на  наступний  рік:
-Дозволяти  відповіді  не  в  усній, а в письмовій  формі
- Дозволяти  перед  відповіддю  біля  дошки  користуватися  посібниками.
- Давати  невстигаючим  учням  чіткий  план  відповіді.
- Допомагати  сконцентрувати  увагу  на  головних  питаннях  теми.
- Звертати  увагу  на  типові  помилки  учнів.
- Підбадьорювати  учнів  під  час  відповіді.
- Широко  використовувати  дидактичний  матеріал.
- Постійно  проводити  індивідуальні  консультації з  учнями, які  виявили  низький  рівень  знань.
Завдання  для  роботи  з  усіма  учнями  класу:
-Продовжувати  індивідуальну  роботу  з  учнями,які  засвоїли  матеріал  на  середньому  та  початковому  рівнях.
- Посилити  роботу  над  культурою  письма  та культурою ведення учнівських зошитів,   каліграфією.
- На  уроках  читання працювати  над  виробленням  у  учнів  правильної  дикції, виразності,інтонації,глибоко  усвідомленим  сприйняттям  тексту,а  також  взяти  під  контроль  відвідування  учнями  бібліотеки.
- Зосередити  увагу  на  практичній  спрямованості  уроків,впровадження  прийомів  диференційованого  навчання,сучасних формах  групової  роботи.
- Ширше  застосовувати  нетрадиційні  форми  проведення  уроків, застосовуючи  інтерактивні  технології
- Постійно  підкреслювати  важливість  знання  у  житті.
- Надавати  учневі  план  вирішення  проблеми.
- Винагороджувати  навіть  невеликі  успіхи  дітей.
- Щодня  перевіряти  за  допомогою  тестів  рівень  засвоєння  матеріалу  учнями.
- Завжди  зберігати  позитивний  настрій.





Положення про шкільне методичне об'єднання вчителів початкових класів
 1. Загальні положення
1.1. Діяльність МО базується на педагогічному аналізі, прогнозуванні й плануванні навчально-виховного процесу в школі.
1.2. Основні напрями діяльності, зміст і форми роботи МО визначаються її членами відповідно до цілей і завдань школи і затверджуються методичною радою школи.
1.3. У своїй діяльності МО керується Конституцією і законами України, указами Президента, рішеннями уряду України, органів управління освіти всіх рівнів з питань освіти й виховання, а також статутом школи, Концепцією розвитку школи, наукова-методичною проблемою педагогічного колективу і навчально-виховними завданнями річного плану, наказами і розпорядженнями директора.
 2. Взаємозв'язки МО з іншими структурними одиницями методичної школи і позашкільними організаціями.
МО в особі голови МО працює спільно з адміністрацією, методичним кабінетом, з педагогічною, методичною радами школи,творчими групами вчителів предметників
, школою молодого вчителя, керівниками шкільних ПДС, районними методичними об'єднаннями і методистами обласного НМЦ, здійснює координацію дій з реалізації цілей і завдань методичної, науково-дослідної, інноваційної та інформативно-аналітичної діяльності.
 3. Завдання методичного об'єднання
3.1. Створення умов для професійного, культурного і творчого зростання педагогів.
3.2. Виявлення і пропаганда ППД, здійснення нових підходів до організаціїї навчання й виховання.
3.3. Освоєння нового змісту, технологій і методів педагогічної діяльності зі свого предмета, напряму науково-методичної роботи.
3.4. Узагальнення ППД вчителів школи і впровадження в практику роботи школи передового досвіду вчителів області.
3.5. Активна участь у створенні банку актуального досвіду в МК школи.
3.6. Діагностика методичних утруднень учителів та визначення напрямів роботи МО на наступний навчальний рік.
3.7. Участь у конкурсах "Учитель року".
4. Функції шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів
4.1. Методична підтримка інноваційної діяльності вчителя.
4.2. Вивчення нормативної і методичної документації з питань освіти.4.3. Проведення моніторингу ефективності діяльності членів МО.
4.4. Участь у підготовці й проведенні фестивалів відкритих уроків, майстер-к ласів та інших заходів.
4.5. Підготовка дидактичних матеріалів із предметів.
4.6. Підготовка матеріалів для ярмарку педагогічних ідей.
4.7. Організація роботи педагогів з активізації самостійної пізнавальної і ноуково-дослідної позаурочної діяльності (конкурси, участь у роботі секцій МАНу, олімпіади).
4.8. Проведення предметних тижнів в умовах модернізації змісту освіти.
4.9. Надання методичної підтримки молодим фахівцям.
 5. Права шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів. 
5.1. Участь в атестації педагогів: визначення якості викладання, знань, умінь і навичок школярів з предметів.
5.2. Участь у розробці авторських методичних проектів, науково-дослідній діяльності й дослідно-експериментальній роботі на рівні школи, району, області.
5.3. Підготовка й публікація матеріалів ППД вчителів початкових класів.
 6. Обов;язки членів шкільного МО вчителів початкових класів
6.1. Обов'язкова участь у всіх формах роботи МО, що проводиться протягом року.
6.2. Активна участь у роботі з удосконалення професійної майстерності.
6.3. Знання основних документів про освіту: Закон України "Про освіту", нормативні документи, вимоги до кваліфікаційних категорій, державні стандарти освіти, навчальні програми.
6.4. Володіння основами самоаналізу педагогічної діяльності.
6.5. Знання тенденцій розвитку освіти України.
6.6. Знання тенденцій розвитку методики викладання.
 7. Обов'язки голови шкільного МО вчителів початкових класів
7.1. Організація поточного і перспективного планування роботи МО і своєї діяльності (план роботи на рік, циклограма діяльності, підвищення кваліфікації і прходження атестації членами МО).
7.2. Відвідування уроків та інших зазодів, що проводяться вчителями початкових класів; раз на рік аналіз результативності роботи МО та окремих вчителів.
7.3. Надання методичної допомоги членам МО в освоєнні інноваційних програм, технологій, оволодінні методикою підготовки і проведення позакласних заходів.
7.4. Консультування з питань методики викладання, органіізації роботи з підвищення професійного рівня, підготовки друкованих матеріалів.
7.5. Пропаганда професійного досвіду членів МО. 
8. Відповідальність
Члени і голова шкільного МО вчителів початкових класів відповідають за виконання плану роботи МО, рівень роботи з науково-методичної проблеми МО. 
9. Управління шкільними МО вчилелів початкових класів
Робота МО організовується на основі Концепції розвитку й річного плану роботи школи та індивідуальних планів професійної самоосвіти членів МО.







Комментариев нет:

Отправить комментарий